dinsdag 24 juni 2014

Verftechnieken TRIBE

Afgelopen donderdag en vrijdag heb ik hulp gehad van Manon van TRIBE, zij heeft me geholpen om een aantal muren in de winkel te behandelen met de TRIBE verf.
Een muur is voorzien van leemstuc, een erg leuk product om mee te werken en een super resultaat.
Op de eerste verdieping hebben we een parelmoer verf op een wand aangebracht, erg leuk op bijv een wandje in een kinderkamer.

Zelf ben ik nog met de iron paint aan de gang gegaan, daar kun je hartstikke leuke dingen mee maken.
Op de toilet hangt nu een hele mooie spiegel met roestverf en de toonbank in de winkel heeft een stoere uitstralig daardoor gekregen.

Mijn handen jeuken om thuis aan de gang te gaan. 
Eerst maar eens rustig nadenken welke kamer ik het eerst ga aanpakken en met welk product. 
Waarschijnlijk wordt het eerst mijn hal beneden (in de nis komt dan Worn Leader).

Fijne dag allemaal,
Manon


Geen opmerkingen:

Een reactie posten